1. Czy mogę przystąpić do projektu?

Tak, po spełnieniu głównego warunku jakim jest zatrudnienie na terenie woj. mazowieckiego; zatrudnienie powinno być na choćby cząstkę etatu lub umowę cywilno-prawną (np. zlecenie, dzieło itp.).

Do projektu NIE mogą przystąpić osoby, które tylko i wyłącznie prowadzą działalność gospodarczą, czyli mają własną firmę i nie są nigdzie zatrudnione na podstawie innej umowy.

Od niedawna dostęp do 66 programów mogą teraz mieć lekarze z całego kraju, pod warunkiem, że wezmą udział w badaniu sondażowym w sprawie wykorzystania technik kształcenia na odległość w doskonaleniu zawodowym lekarzy i lekarzy dentystów. Druki ankiety wraz z instrukcją proszę pobierać ze strony Kody dostępu prześlemy Państwu niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia. Zachęcamy także do kontaktu telefonicznego, gdyż jest to najlepszy sposób przekazania wszystkich informacji: 535.888.591 lub 535. 888.594 lub 535.888.595.

2. Ile razy mogę przystępować do testu?

Do testu można przystępować nieskończenie wiele razy, nie ma w tym względzie żadnych ograniczeń –aż do skutku czyli zaliczenia i uzyskania zaświadczania ukończenia progranu edukacyjnego. Odpowiedzi w tescie można zapisać, następnie zamknąć test i potem wrócić do niego, nie tracąc żadnych swoich wskażań i odpowiedzi. My nie chcemy nikogo złapać. Zachęcamy do uczenia się poprzez watpliwości, ktorymi jesteśmy targani na codzień.

3. Słyszałam, że te kursy są płatne?

W realizowanym Projekcie „E-learning w służbie lekarzom” wszystkie programy edukacyjne są całkowicie darmowe. Zarówno dostęp i wielokrotne korzystanie!

4. Czy punkty które otrzymam za test w innej specjalizacji niż moja zostaną mi zaliczone?

Tak, punkty otrzymane za test w innej specjalizacji niż wykonywana będą zaliczone - ważne jest ogólne podnoszenie kwalifikacji. Ośrodek Doskonalenia Zawodowego uznaje wszystkie punkty zdobyte w ramach projektu "E-learning w służbie lekarzom".

5. mail aktywacyjny moje konto na Medycznej Platfomie Edukacyjnej nie doszedł albo gdzieś się zapodział .........

Mail aktywujący konto wysyłamy zawsze! Zdarza się jednak, ze zostaje on automatycznie umieszczony w spamie lub w koszu (tarsh) - zwłaszca dot. gmaila. Jeśli więc dojdziecie do wniosku, ze mail aktywujący nie doszedł, proszę dokładnie sprawdzić wszystkie foldery Waszej skrzynki pocztowej, bo mail aktywacyjny na pewno tam jest!